torek, 13. julij 2010

Ko se sfiži ...

Prvič sem probala poli glino Cernit in ... no, občutki so mešani. Ni mi všeč, ker sem čisto falila pri barvi - po peki sta se namreč roza in turkizna precej spremenili in ratali nekam prozorni, čeprav sem uporabila osnovne barve in ne transparentnih. Le bela je ostala bela in prav bode v oči. Potem pa sem šla malo raziskovat na net in ugotovila, da tale Cernit dobi po peki porcelanast videz, pa da obstajata dve osnovni beli barvi, pa ... no, saj najbrž ste že same brale.

Kljub temu, da se je zadeva v celoti sfižila (=totalno ne paše k predvideni majici), sem kose vseeno sestavila skupaj. No, vsaj sestav mi je všeč in ga bom še uporabila.
Dobra stran Cernita pa je, da se v primerjavi s Fimom v tejle vročini čisto nič ne packa - na ploščico se ne prime, oblike sem rezala brez težav s skalpelom ... Pa priznam, da še včeraj nisem imela nobenega namena javno kazat tele polomije, a na napakah in izkušnjah se učimo, tudi na tujih in morda kateri moja izkušnja s Cernitom prav pride.

20 komentarjev:

  1. Temu ti praviš napaka? Meni ne deluje tako, ker je ogrlica perfektna.

    OdgovoriIzbriši
  2. s cernitom sem kar precej delala, mi je bil všeč - res pa nisem lovila določenih odtenkov, kot ti.
    sicer pa super zgleda, poletna, prepričljivo poletna... razigrana. lepa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je tale "polomija" strašansko všeč :) Če ti ne paše k majici - začele so se razprodaje in imaš izgovor, da si kupiš novo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Fajn, da deliš tudi t.i. polomije. Tako opazimo, da nihhče nima popolnih izdelkov in se lahko vsakemo tu pa tam kaj sfiži.Glavno da domišljija deluje :))
    Lep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je prekrasna...prava ljetna...razdragana...

    OdgovoriIzbriši
  6. Barve res niso najbolje izpadle, je pa zato oblika ogrlice lepa in nekaj posebnega.

    Tudi jaz se včasih obremenjujem, ker stvari ne izpadejo tako kot sem si želela. Potem pa ugotovim, da je to del učenja.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tebi se zdi napaka, ker nisi dobila barv, ki si jih pričakovala. Ampak če nam tega ne bi povedala sploh ne bi vedele. Prekrasen sestav in zelo lepa verižica. Boš pa kakčno majčko k njej nabavila ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ko greš delat nekaj z določeno predstavo v glavi in potem ne izpade tako si na koncu res razočaran. Ampak naj te potolažim, ogrlica je fenomenalna! Če ne paše k tisti majčki, pa sigurno paše k kaki črni, rjavi ali beli. :)

    Vse pohvale, da oblike režeš na roke.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala za tolažilne komentarje. No, saj na koncu le ni tako slaba :-)

    Za oblike sem si pa naredila šablone iz papirja. Potem jih le položim na poli in obrežem.

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasno je tole. Noro dobra oblika delčkov in potem super sestavljanje. Barve gor ali dol, tudi te niso slabe :-) Hop na razpordaje pa kakšno majčko nabavi :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ah kakšna polomija, lepo te prosim nooooooooo!

    Najhujše kar se je zgodilo je to, da ne gre k omenjeni majčki, ampak saj imaš še kakšno ne? :)

    Barve so stvar okusa, mene spominjajo na pogled v sladoledno vitrino, krasne so :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Res so čisto sladoledne barve :) Kot je napisala D., po moje je škoda edino to, da ne paše točno k tisti majčki, drugače pa ni čisto nič narobe z njo, anzi!
    In še dobro, da si napisala tole o Cernit barvah, ker jaz sem par kosov kupila za jih sprobat, pa jih še vedno nisem. Mislim, noro, že toliko časa se nisem spravila k fimanju, zdaj, ko bi se z veseljem, je pa prevroče. Bom morala narediti tako kot Hali in vstati ob 5h zaradi ustvarjanja ... ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Res ne vem, zakaj ne izgleda nič sfiženo. Perfektno, kot smo pri tebi že vajene. Mogoče pa so spremenjene barve namig, da si kupiš še eno majčko, hehehe!

    OdgovoriIzbriši
  14. Natka prav nič se ne vidi da se ti je kaj sfižilo, ker ne vidim tvoje majčke. ampak k moji beli bi pa super pasalo :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Da bi šlo kaj narobe verjetno ne bi nobena opazila, smo same ponavadi največji kritiki ;) Priznam pa, da rada preberem tudi o "težavicah" ker se preko njih veliko naučim. Zato ti hvala tudi za to.

    OdgovoriIzbriši
  16. joj Renata kako krasna polomija je tole :)
    moraš večkrat kako polomijo narest :)
    čudovita je, čeprav ni v odtenkih ki si jih želela :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Ojla :)
    Jap, zelo uspešna polomija, res. Oblika je super, da o izdelavi ne govorimo... barve niso ravno "moje", so pa vseeno lepe in zanimive. Itak je tako, da ne moreš sodit samo po svojem okusu, ker smo tako različni, da bo tole gotovo marsikomu neznansko všeč in verjamem, da imaš kakšno prijateljico, ki ima ravno tako roza turkizno majico, h kateri bi ji ta ogrlica pasala...
    Jaz imam pa par zavitkov Premo mase za sprobat (že nekaj časa, ne vem kaj čakam), pa Pardo (malo manj časa), me prav zanima, če je kaj dosti razlike v primerjavi s Fimo. Bo treba v akcijo, ampak šele po dopustih ;)

    Lepo se mej pa pridna bodi, pa če kaj po Lj hodiš pridi na kavo!

    OdgovoriIzbriši
  18. Krasna je! Kar se pa barv tiče: predvidevam, da bi vsaka, ki se malo več ukvarja s fimom ali kakim drugim polijem, rekla, da če je oblika prava in dobro narejena, se bo vedno nekdo našel, ki bo hotel točno to barvo in nobeno drugo. In oblike in izdelava so pri tebi vedno špica!

    Na mojem blogu imam nekaj zate.

    Pozdravček, Nataša

    OdgovoriIzbriši
  19. Super je, čeprav se je "sfižila".
    Na mojem blogu te nekaj čaka...

    OdgovoriIzbriši