četrtek, 10. junij 2010

Hidden magic part III

Opažam, da sem nujno potrebna dopusta ... preveč vsega se je nabralo v službi in končno bo treba porabiti še lanski dopust. Še par dni, se tolažim ... in medtem za pomiritev gnetem in valjam fimo. Tale hidden magic se sicer ni ravno izšel čisto po načrtu, malo je zatajila teksturna plošča s preplitvimi utori, malo pa tudi jaz. Pa dobro, nekaj sem uspela izrezat ven ...

Enkrat za spremembo še uhani:
Ostalo pa je veliko 'scrap clay-a' oz. poli-ostankov in nekaj sem jih porabila kar za hrbtno stran obeska in uhanov - tako dobimo '2 in 1', kar tudi ni slabo. Kako sem uporabila še preostale ostanke, pa pokažem, ko do konca sestavim.

Je pa tele dneve sonce pošteno ogrelo ozračje, poletje je tu ... čas, da pospravim poli-rekvizite pa najverjetneje tudi.

16 komentarjev:

  1. Ma saj veš, da se na slikah ponavadi ne vidi, da kaj zataji. No, sicer jaz pri tebi tudi v živo ne vidim, da kaj zataji ampak, ti verjamem :) Meni je ful všeč, predvsem barvna kombinacija! In sploh si ne predstavljam, da mi nekoč nikakor ni potegnila kombinacija modre in rjave:) Ritke pa so super ideja!

    OdgovoriIzbriši
  2. Barvna kombinacija je noro dobra. Letošnja sezona s turkizno barvo v modi mi je sploh pisana na kožo. Tudi ritke so super, pa saj jim sploh ne moreš reči ritke ;)
    Zdrži še teh par dni, potem pa uživaj v zasluženem dopustu!

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je tudi zelo všeč!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Noro dober komplet, barvna kombinacija mi je res super. Pa še obojestranski je, maksimalno uporaben :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Res čaraš! Izgledajo fantastično!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo dobra barvna kombinacija in všeč so mi ti uhani. Škoda, da boš pospravila poli-rekvizite.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ful ful lepo, kombinacija pisana meni na kožo. Kako bi jaz kaj tvojega v živo videla in okoli vratu obesila?

    OdgovoriIzbriši
  8. 2 v 1 super kombinacija barv vzorčkov tudi HM mi je všeč, sicer pa poznam teksturne ploče s preplitvimi utori grrrrr :-) Lepo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Hmm, a da je poletje, praviš, pa da bo treba fimo pospravit? Jaz sem ga glihkar ven zvlekla, do zdaj ni bilo časa. Škoda samo, da se ne spomnim narest kakšnih takih lepih stvarčic, kot jih narediš ti :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasen komplet z zelo lepo barvno kombinacijo. Niti najmanj se ne opazi, da bi ti kaj zatajilo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovit kompletek. Barvna kombinacija je super.

    OdgovoriIzbriši
  12. čudovita modro-rjava kombinacija :-)) MOJSTERSKO!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Se pridružujem oboževalkam bravne kombinacije. :)
    Čeprav praviš, da ni čisto tako kot bi moralo biti, je za videti enkratno. :)

    OdgovoriIzbriši