četrtek, 22. april 2010

Še malo rjave

Potem, ko smo oni dan na poli-kafetku po spominu družno sprobale tutorial ... no, pravzaprav ga je po nareku delala le Kitty ... sem doma stuhtala, da je tole idealni način, da porabim rjave odtenke.

Rjava namreč ni ravno moja barva, čeprav mi je zadnje čase ratala kar všeč. In vrag ve koliko časa bi se mi tile namešani ostanki valjali po škatli. Zato velja 'kuj železo, dokler je vroče' ... :-)

Brušenja je bilo tokrat malo - le notranji deli, tako da so prijetno gladki na otip; obročki pa so ostali nedotaknjeni, da ne bi poškodovala grobe teksture. Sledilo je še malo poliranja in to je vse.

11 komentarjev:

  1. Tako so mi všeč izdelki s to grobo strukturo in ta tvoja kombinacija je odlična. Zelo lep izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  2. In to je vse. Heh. Mala malca.

    Krasna je!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. mmm Bronhi-lakše se diše :)...meni so pa barve ful dobre!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tejle kombinaciji pa zgleda prav nujno sede groba tekstura poleg, za ravnotežje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mhmhm kot čokoladni bomobni... super je ratalo!
    p.s.: jaz še nisem poskusila :-(

    OdgovoriIzbriši
  6. joj tale bi pa tako pasala k moji novi tuniki ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. jaooo... ostala sam bez teksta... svaka ti cast na ovom savrsenstvu... :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tale kafe je bil pa dober.:) Ogrlica je - uau!

    OdgovoriIzbriši