nedelja, 28. marec 2010

Inspired by ...

...Dan Cormier. Ko sem prvič videla tale obesek, me je matralo, kako je narejen. Dan skupaj s Tracy Holmes ustvarja fantastične stvari. Všeč so mi čiste linije, izdelki so izpiljeni do popolnosti. Fantazija! Torej, iskala sem po netu, da bi morda našla kak namig, kako se lotiti izdelave. Priznam, nisem bila uspešna. Bi morala iti na kakšno njegovo delavnico po potrebno znanje. Ena je celo letos poleti zelo blizu, v Italiji, a takrat bomo najverjetneje namakali noge v morje. Tako sem se nazadnje zanesla na svoje izkušnje in logiko.



S končnim izdelkom sem zadovoljna, čeprav sem najverjetneje ubrala 'hard way' varianto by Renata. In še vedno ne vem, kako to počneta Dan in Tracy :-)

17 komentarjev:

  1. Hudo, hudo dobro!!!!!!!Vse ti rata, tudi, če ne veš prav natančno kako gre postopek:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Verjamem, da je bilo s temlem obeskom veliko dela in truda. Lep je in zaslužiš si vse pohvale. Jaz si niti ne znam predstavljat kje bi začela, tebi pa je ratal zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zame znanstvena fantastika :)
    Obeska sta ti tako lepo uspela, in lahko rečem samo to, da sta prečudovita.

    OdgovoriIzbriši
  4. ČUDOVITO!!!! mast punca od hudiča si

    OdgovoriIzbriši
  5. Zdaj sem pa nalepila oči na zaslon!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasne nove ogrlice! Pri kvadratni mi je kar srček poskočil. :)


    Tudi sama sem navdušena nad njegovim nakitom in sem maja lansko leto celo naročila njegov cutting edge peeler, ampak je žal ostalo samo pri temu.

    Italija - sem počekirala link - cena je pa adijo pamet!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, Jana, se strinjam. Cena je adijo pamet in še cel teden - hja, tam ob jezeru bodo pač na dopustu, a ne :-)

    A cutting edge peeler si naročila? Jaz sem ga tud že nameravala naročit, pa sem se odločila, da najprej probam kar navadni krompirjev lupilec. Sem delala včeraj zvečer in pokažem, ko dokončam.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna sta in če bi napisala, da je bilo z njima malo dela...bi ti bila pa sploh preveč fouš :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. lepe reči ti ratujejo .. pravpzaprav čudovite in tisti črni s piko, ko se ga neveličaš sem tu hahhaha

    OdgovoriIzbriši
  10. Tale Dan po Renatino ti je super izpadel. Ne vem, kako si delala, ampak njegovo tehniko imaš predstavljeno tudi v Bettinini knjigi. Po moje bi si lahko s tistimi navodili pomagala.
    Ma tudi brez navodil ti gre več kot dobro in tele tvoje izdelke (no, večino tvojih izdelkov) bi z veseljem obesila okoli vratu.
    Tudi jaz sem se odločila za lupilec krompirja :)) oz. na koncu sem uporabila nožek za rezanje rezinic sira. Samo ne tašči povedat, nam ga je ona prinesla z nekega potovanja :)))
    Že komaj čakam, da nove reči pokažeš :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Fenomenalno!!! Se splača kupiti njegov "tutorial" po netu skupaj z nožkom, ker je v primerjavi s ceno delavnice v Italiji mala malica:-) Delavnica namreč stane nekaj čez 1000 evrov!!
    Res je nekaj podobnega tudi v Bettinini knjigi. Prav to me je pri tej knjigi zmotilo: razen prstanov ni nobena ideja njena, vse so že videne pri drugih in prav nikjer ne da "credita" čigava je ideja. Nekako ni fer...

    OdgovoriIzbriši
  12. prav vseeno je, kako to počneta Dan in Tracy, ti obvladaš! se mi ne sanja, kako si tole začarala. čudovito je. in to šteje =)

    OdgovoriIzbriši
  13. Uf, uf, prekrasna sta. Sicer mi sploh ni jasno kako si to naredila, ampak pogledat pa ju je pravo veselje. Res si velika mojstrica.

    OdgovoriIzbriši