sobota, 19. december 2009

Predalnik

Projekt predalnik je bil že kar nekaj časa v planu. V bistvu že odkar sem ga videla pri Alenki, ki je objavila tudi link do izvirne ideje. Škoda le, da tale blog zadnje čase nekaj šteka, a meni je še uspelo sprintati navodila. Itak, da sem mere po svoje priredila, tako kot Alenka in še malo :-) Je pa tale predalnik namenjen moji nečakinji Tjaši za novoletno darilo. Seveda pa bo v predalčkih spravljeno še kakšno presenečenje ... predalčkov res ne manjka.




Porabila sem kaj precej papirja, lepila, kartona, časa ... okraskov pa malo manj. Pa to že itak veste, da mi krancljanje ne gre najbolje od rok. Mislim pa, da je tu že sam papir dovolj bogat. Vsi papirčki, vogalčki, predalniki, črke ... skratka vse je še malo senčeno in postarano z vintage photo distress blazinico.


Vsi predalčki so obdelani tudi od znotraj:




Se opravičujem, ker je toliko slik. Si nisem mogla kaj, da ne bi predalnika pofotkala iz vseh strani, ker ... sem kar malo ponosna sama nase, da mi je uspelo vse papirčke skupaj zlepit in sestavit.
Me je pa tole predalčkanje malo zasvojilo in v delu je že nova predalčkasta zadevščina za Tjašino starejšo sestro Marušo. Bo pa malo drugačna, moja pogruntavščina oz. zaenkrat je še nisem zasledila po tujih ali domačih blogih. Moram pohitet :-) Aja, pa upam, da imata punci v tem času kaj bolj pametnega za počet kot brskat po blogih ... če pa že, bosta pa lahko povedali, če jima darila ne bodo všeč. Sicer pa bodo glavna presenečenja v predalčkih, to je itak samo embalaža ... tralalalalala :-)))

22 komentarjev:

  1. Lahko samo glasno vzdihujem! Natančno in popolno kot vsi tvoji izdelki!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. In to noro lepa embalaža! Prelepa je!

    OdgovoriIzbriši
  3. res je čudovit... komaj čakam tvojo iznajdbo:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, zelo lep in uporaben predalnik. Si mi dala idejo za shranjevanje nakita, samo kaj ko jaz nimam živcev za to, pa še nimam ustreznih materialov, pripomočkov za takšno noro izdelavo in okraševanje.
    Bodoča lastnica bo zagotovo zelo vesela darila ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita škatlica s predalčki. Prav je, da si jo pokazala z vseh strani, saj je polna lepih podrobnosti. Pa res natančno je narejena.
    ehh.. grem nazaj gledat :)) In komaj čakam novo pogruntavščino :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si jih obdelala, tudi v notranjosti. To bo nečakinja vesela.

    OdgovoriIzbriši
  7. dodelano do zadnjega detajla....tako kot smo pri tebi vajeni

    OdgovoriIzbriši
  8. Najprej ti moram povedat, da sem se že navsezgodaj nasmejala tvojemu komentarju od včeraj in upam, da te ni vsekalo v križu :-). Hvala za tvoje čudovite komentarje. In ima me, da bi ti tale poklon, priklon vrnila ob tvojem predalniku, ampak sedim na kavču :-) Nič zato, da je veliko slik, meni je to zelo všeč, ker se vidi izdelek iz različnih kotov. Že tako je težko pričarati resnično lepoto in na eni foografiji je to skoraj nemogoče. Ta predalnik je res perfekten z vsakim obdelanim koščkom. Več kranclanja vsekakor ni potrebnega, res si ga dodelala že z papirji. In jaz mislim, da bo nečakinja pozabila na vsebino, ker ji bo kar zunanjost všeč :-) Če pa se vseeno zgodi, da ji ne bi bil všeč, pa ga lahko meni pošlje tralalala :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Super narejen predalnik, zelo natančno in dodelano.Me pa malo firbec matra, kaj je nova pogruntavščina:):)

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lep in lepih barvnih kombinacij.
    Tudi meni je všeč, da je toliko fotografij. Z eno samo je resnično težko pokazati vse te lepote.
    Lahko samo sedim in občudujem, kako natančno ti je uspelo izdelati tudi notranjost.

    OdgovoriIzbriši
  11. Uh, to pa je projekt. Prav, da si predalnik pofotkala z vseh strani. Ker si to zasluži. In seveda ti, za natančnost, potrpežljivost in ves čas, ki si ga vložila v izdelavo.
    Meni je tudi všeč takšen, manj nakrancljan.

    OdgovoriIzbriši
  12. Super je. Občudujem vse, ki se to spravite delat. Mne zvije, če samo pomislim na to.

    OdgovoriIzbriši
  13. Oj, tudi mene firbec matra, kaj si potuhtala :). Aja, pa menda nisi pričakovala, da nam ni bilo že vnaprej jasno, da so predalčki obdelani tudi od znotraj???? :))))

    Čudovito, kot vedno...

    OdgovoriIzbriši
  14. UAU....no saj ne, da sem kaj dvomila v to, da ne bo krasen....prekrasen je!

    OdgovoriIzbriši
  15. tale lep predalnik si pa zasluži toliko slik, saj je vsak detajl nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  16. Tole je noro lepo, vščeno, lepih barv...kaj ne bodo punce zadovoljne..težko čakam tvojo naslednjo objavo. Tale predalnik je popoln...saj veš, kot vse pri tebi!

    OdgovoriIzbriši
  17. Fenomenalen predalnik, se ga ne bi branila, je čisto v mojih barvah! Čudovito! :)

    OdgovoriIzbriši
  18. fenomenalen predalnik- ravno prav in nič preveč okrancljan, kot znajo bit nekateri :))))

    OdgovoriIzbriši
  19. hudo lepo pa še v mojih barvah :))) take škatlice bi bila zeloooo vesela.
    si morala biti pa zelo natančna pri izdelavi, bravo!

    OdgovoriIzbriši